Müşteri Taleplerini Karşılama ve Fırsata Çevirme

Bu eğitimin amacı; müşteri ile ilişkide bulunan kişilerin en yüksek potansiyellerine ulaşmalarını sağlamak için onları motive ederek yol göstermeyi içerir. Katılımcıların öncelikle müşteri ihtiyaçlarını belirlemesi, koçluk yaklaşımı ile derin dinlemesi ve etkin sorular ile ilişkiyi satış yönüne çevirmesi, pozitif sonlandırması temel amaçtır. Bu süreçte daha önce katılımcının hayatında olmayan yeni olasılıklar ve gelişim imkânları yaratılır.

Eğitimin hedef kitlesi; Müşteri ile temasta bulunan tüm personel

Eğitimin ana başlıkları;

• Müşterinin ihtiyacını anlama,
• Anlatmaktan çok dinlemek,
• İhtiyaca yönelik bilgi aktarımı,
• İlişkileri güçlendirme,
• Müşteri ilişkilerinde duygusal alanın kontrolü,
• Müşterinin duygusal yapısını anlamak, müşterinin duyu odaklarını keşfetmek ve strateji oluşturmak,
• Müşterinin davranış stilini keşfetmek,
• Kendi kendini motive etmek ve kendini ortama hazırlamak

 

Program Liderleri: Aslı Poyrazoğlu, ACC
Bilgi ve Kayıt İçin: info@thecoachingcompany.com.tr



© 2016 The Coaching Company  design by GZYSRGL developed by Netkolog

emcc kariyer koçluğu
icf bireysel koçluk